Stichting Dromen

De stichting is opgericht in 2021 om de uitgave van het boek Mijn Droom, het levensverhaal van Cor van Heerwaarden, in alle aspecten te ondersteunen.
Een tweede doel is het ondersteunen van culturele initiatieven op Texel. We doen dit met de organisatie van evenementen en bijeenkomsten, vanuit onze eigen betrokkenheid bij Cor en zijn culturele activiteiten.

Ina Schrama (Texel, 1956) voorzitter
Cor heb ik leren kennen via het Eenakterfestival Texel, eerst als speler, later samen in de organisatie. Ook heb ik mee gespeeld in een aantal toneelproducties van Theater-Restaurant Klif 12. De laatste jaren zijn we samen (met Aris van Zeylen) de initiatiefnemers geweest van Theater na de Dam op Texel.

Charlotte Lorier (Utrecht, 1954) penningmeester
Sinds mijn ‘emigratie’ naar Texel in 1979 ben ik betrokken bij het bedenken, maken en/of uitvoeren van talloze culturele activiteiten en evenementen van en met Cor. Jeugdtoneel in het dorpshuis, revuegroep Op de bonnefooi, De Gidsen en Broadway zijn een paar voorbeelden. En het verveelt nog steeds niet!

Daan Welboren (Den Helder, 1944) secretaris
Boekhandelaar, columnist, cabaret- en jazzliefhebber. Cor en ik kennen elkaar al een leven lang en hebben samen veel meegemaakt in het eerste, bewogen decennium van Klif 12. Het was vanzelfsprekend dat ik hem wilde helpen bij de uitgave van Mijn Droom.

© Stichting Dromen. All rights reserved. Webdesign Heleen Vink.